به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

معاون اجرايي مركز امور مشاوران حقوقي، وكلا و كارشناسان رسمي قوه قضاييه از برگزاري آزمون اين مركز در دو نوبت صبح و عصر 19 اسفندماه سال جاري خبر داد.

علي اديبي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين زمينه تصريح كرد: داوطلبان مي‌توانند از 10 تا 17 اسفندماه سال 90 به وب‌سايت آزمون يا سايت مركز مشاوران به نشاني www.judiciarybar.ir جهت اخذ كارت ورود به جلسه مراجعه كنند.

وي ادامه داد: داوطلبان براي دريافت پاسخ به سوالات احتمالي خود از جمله مشكلات مربوط به كارت آزمون و ارسال مدارك مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي 22264471 و 22264472 تماس بگيرند و با موسسه معين اداره هماهنگي لازم را به عمل آورند.

معاون اجرايي مركز امور مشاوران قوه قضاييه افزود: داوطلباني كه مدارك خود را ارسال نكرده‌اند، مي‌توانند آن را به صندوق پستي موسسه معين اداره كه در زمان ثبت نام اعلام شده بود، ارسال كنند.



[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ 1:25 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید