به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: سرکلانتر دوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ از دستگيري هشت زورگير خشن با تلاش ماموران اين سرکلانتري خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه پليس، سرکلانتر دوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: با اعلام شکايت شهروندان ساکن محدوده خيابان هاي اشرفي اصفهاني، ميدان صنعت، سعادت آباد و خيابان فخار مقدم در خصوص فعاليت زورگيران در محدوده هاي مذکور و ايجاد مزاحمت و نگراني براي شهروندان و ساکنان اين محدوده، تحقيقات ماموران کلانتري هاي زير مجموعه اين سرکلانتري براي دستگيري متهمان پرونده آغاز شد.

وي افزود: تحقيقات پليس ادامه داشت تا کساني که به عنوان زورگير در محدوده فوق فعاليت داشتند شناسايي و دستگير شدند و وسيله نقليه متهمان که از آن براي زورگيري و فرار استفاده مي کردند نيز توقيف و به پارکينگ پليس منتقل شد.

سرهنگ علي محمدي اضافه كرد: متهمان در ابتدا منکر اتهامات وارده شدند اما هنگامي که با مدارک و مستندات پليس روبرو شدند، چاره اي جز اعتراف به جرايم خود نداشته و پس از اعتراف راهي دادسرا شدند.

سرکلانتر دوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اين که در بازرسي بدني از متهمان تعدادي سلاح سرد و نامتعارف و همچنين چند قلم اجناس مسروقه کشف شد، گفت: اين هشت متهم علاوه بر زورگيري اقدام به سرقت موتورسيکلت مي کردند تا بتوانند به وسيله آن از شهروندان سرقت کرده و در صورت حضور پليس بتوانند با سرعت از محل فرار کنند.

 


[ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, ] [ 19:19 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید