به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

دستگيري يكي از متهمان

با توجه به اطلاعات به دست آمده، كارآگاهان پايگاه هفتم پس از هماهنگي با مقام قضايي 7 فروردين با حضور در محل سكونت اين زن در منطقه لويزان موفق به دستگيري وي به هويت واقعي ميترا 24 ساله شدند.

با دستگيري ميترا، در بررسي سوابق متهم معلوم شد وي از مجرمان سابقه دار در زمينه فروش اموال مسروقه بوده و سال‌هاي گذشته نيز به اتهام فروش بيش از 2000 روسري مسروقه توسط كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير شده است.

با توجه به كشف اموال مسروقه از متهم و سوابق مشابه او در زمينه فروش اموال مسروقه، وي زبان به اعتراف گشود و عنوان كرد لباس‌هاي كشف شده را يكي از مجرمان سابقه دار به نام عليرضا براي فروش در اختيار وي قرار داده است.

با شناسايي نامبرده كارآگاهان با توجه به سوابق متعدد متهم در زمينه سرقت و آتش‌سوزي عمدي خودرو موفق به شناسايي مخفيگاه وي در منطقه ميدان سپاه شده و اين محل را زير نظر گرفتند.

گلوله‌هاي پليس، سارق را زمينگير كرد

با توجه به اطلاعات به دست آمده درباره مسلح بودن متهم به سلاح گرم و احتمال ايجاد درگيري مسلحانه، كارآگاهان پايگاه هفتم ساعت 10 شب 7 فروردين مخفيگاه متهم را محاصره كرده و وارد آنجا شدند.

عليرضا پس از اطلاع از حضور كارآگاهان با آنها درگير شد و با استفاده از افشانه اشك‌آور قصد فرار از طريق پشت بام را داشت.

وي به علت بي‌توجهي به دستور ايست و شليك چند گلوله هوايي توسط ماموران، مورد اصابت سه گلوله كارآگاهان قرار گرفت؛ اما همچنان تلاش داشت از محل متواري شود كه سه گلوله ديگر به وي اصابت كرد و با دستگيري متهم، در بازرسي از وي يك افشانه اشك‌آور و يك شوكر برقي كشف شد.

 

 

 

 

 

اموال سرقتي يك ميلياردي

با انتقال متهم به بيمارستان، كارآگاهان از مخفيگاه او مقادير زيادي اموال مسروقه به ارزش بيش از يك ميليارد تومان كشف كردند.

از جمله اقلام كشف شده مي‌توان به انواع فرش‌هاي دستبافت و ابريشم، لاستيك‌هاي خودرو، ساعت، كت و شلوار و پيراهن، وسايل صوتي، لوازم داخل خودرو، كولرهاي گازي، اسباب بازي‌هاي گران‌قيمت، وسايل زينتي و عطر و ادكلن‌هاي گران قيمت اشاره كرد كه با كشف اموال، همسر متهم به نام نسيم 28 ساله نيز براي تحقيقات به پايگاه هفتم منتقل شد.

همچنين در بازرسي از محدوده مخفيگاه متهم، خودروي گران‌قيمت سرقتي نيز داخل يكي از كوچه‌ها كشف و توقيف شد.

دستگيري آخرين عضو باند

با مداواي متهم در بيمارستان و انتقال وي به پايگاه هفتم، عليرضا با اعتراف به ده‌ها فقره سرقت از مغازه‌هاي سطح شهر تهران بويژه در مناطق شمال، شمال غرب و مركز تهران، ديگر همدست خود در زمينه فروش اموال مسروقه به نام مرضيه 28 ساله را معرفي كرد و اين متهم نيز 20 فروردين در منطقه قيطريه تهران دستگير شد.

در بازرسي از مخفيگاه وي نيز مقادير ديگري از اموال مسروقه از قبيل فرش‌هاي ابريشم، لباس و عطر كشف شد.

مالباخته‌ها به پليس مراجعه كنند

سرهنگ عباسعلي محمديان رييس پليس آگاهي تهران بزرگ روز گذشته با اشاره به شناسايي بيش از 15 مالباخته‌اي كه مغازه‌هاي آنها در سطح شهر تهران به شيوه قفل‌بري سرقت شده است، گفت: با توجه به اسناد و مدارك شناسايي كشف شده متعلق به مالباختگان و تجميع پرونده‌هاي سرقت مشابه، شناسايي و دعوت از مالباختگان در دستور كار پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

به همين دليل از تمامي مالباختگاني كه در طول چند ماه گذشته به اين شيوه مورد سرقت قرار گرفته يا وجوه و مدارك شناسايي داخل گاوصندوق‌هاي آنها به شيوه تخريب سرقت شده است، دعوت مي‌شود براي پيگيري شكايات و شناسايي اموال مسروقه خود به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان 15 خرداد مراجعه كنند.

 

[ دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:26 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید