به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: دزد سابقه‌داري كه موفق به فرار از خانه‌اي مجهز به سيستم در ضد سرقت نشده و ناچار سه روز در آنجا محبوس شده بود، براي رهايي از اين وضعيت از پليس كمك خواست.

به گزارش «جام‌جم»، شامگاه 13 فروردين مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و با معرفي خود به عنوان يك سارق، از ماموران خواست او را كه سه روز است در خانه‌اي در خيابان نفت شمالي محبوس شده است، نجات دهند.

ماموران انتظامي درپي اين تماس به محل حادثه اعزام و متوجه شدند پنجره طبقه هفتم مجتمع مسكوني نيمه‌باز است ، اما وقتي زنگ خانه را به صدا‌در‌آوردند، كسي در را باز نكرد. در اين هنگام ماموران با توجه به باز بودن پنجره خانه ، اطمينان يافتند سارق همچنان در خانه است كه با هماهنگي قضايي وارد آپارتمان شدند.

دستگيري سارق بي‌هوش

ماموران پس از ورود به آپارتمان به جستجوي سارق پرداختند و متهم را در حالي كه از فرط گرسنگي بي‌هوش در اتاق خواب افتاده بود، پيدا كردند.

اين در‌حالي بود كه از وسايل همراه متهم مقاديري طلاي مسروقه كه از گاوصندوق دزديده بود و نيز مقداري اموال كه درون گوني ريخته و زير تخت پنهان كرده بود، كشف و ضبط شد.

به اين ترتيب، متهم دستگير و براي ادامه تحقيقات به مركز پليس منتقل شد.

متهم سابقه دار بود

متهم ميانسال پس از به هوش آمدن در مركز پليس با معرفي خود به عنوان قاسم (معروف به كچل) گفت: در زمينه سرقت طلا و لوازم منازل فعاليت و تبحر دارم و تاكنون به اتهام سرقت‌هاي سريالي از منازل دستگير و هفت سال زنداني شده‌ام.

وي با بيان اين‌كه چندي پيش درپي آزادي از زندان، سرقت‌هايش را از سر گرفته است، به تشريح ماجراي دزدي خود از آپارتمان طبقه هفتم حوالي بلوار ميرداماد پرداخت و گفت: از چند روز پيش رفت و آمد‌هاي ساكنان مجتمع را زير نظر گرفته و متوجه شده بودم صاحبخانه طبقه هفتم تا پايان تعطيلات به خانه‌شان برنمي‌گردد. به اين ترتيب تصميم گرفتم نقشه سرقت از آن خانه را عملي كنم.

متهم يادآور شد: نيمه شب وارد مجتمع شده و خواستم با تخريب قفل در ورودي آپارتمان وارد خانه شوم، اما چون در ورودي مجهز به سيستم ضد سرقت بود، موفق نشدم.به همين دليل از طريق نرده‌هاي مجتمع وارد طبقه هفتم شده و پنجره را باز كردم و از طريق كانال كولر به آپارتمان رفتم.

حبس سه روزه در خانه مالباخته

دزد سابقه‌دار درباره محبوس شدن سه روزه خود در خانه مالباخته گفت: پس از سرقت طلا‌ها و اموال قيمتي خواستم از كانال منتهي به كولر خارج شوم كه در نيمه راه گرفتار شدم.

وي اضافه كرد: بناچار بازگشتم و چون راهي براي فرار نداشتم، همان جا خوابيدم. روز بعد خواستم غذايي تهيه كنم، اما شبكه اصلي گاز قطع بود و در يخچال هم غذايي نبود. از فرط گرسنگي آشپزخانه را جستجو و مقداري سيب‌زميني و پياز پيدا كردم و سه شبانه روز كه آنجا محبوس بودم، غذايم فقط آب و سيب‌زميني خام بود. متهم گفت: با اين وضعيت ديگر طاقت ماندن در آن خانه را نداشتم. به همين دليل چند بار خواستم با داد و فرياد از همسايه‌ها كمك بخواهم، اما از ترس كتك خوردن و دستگيري توسط آنها از اين تصميم صرف‌نظر كردم.

وي يادآور شد: آنقدر حالم بد شده بود كه براي رهايي از اين وضعيت و نجات جان خود، با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفتم و با التماس از ماموران كمك خواستم.

بنابراين گزارش، متهم با اعتراف به چند فقره سرقت سريالي اموال مردم در شمال تهران، با قرار قانوني روانه زندان شده است، اما تحقيقات تكميلي از او ادامه دارد.



[ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:2 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید