به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: سارق سابقه‌دار كه از منازل شمال‌غرب تهران سرقت مي‌كرد، هنگام فرار از سوي ساكنان محل دستگير و تحويل پليس شد.

به گزارش روز يكشنبه جام‌جم آنلاين به نقل از پايگاه پليس، نيمه‌شب شنبه يكي از ساكنان خيابان «اشرفي‌اصفهاني» با شنيدن صداهاي مشكوكي از طبقه بالاي منزلش، براي پي بردن به موضوع سراسيمه به آنجا مي‌رود و فردي را مي‌بيند كه كيسه به دست در حال فرار از پنجره اتاق است. در اين هنگام صاحبخانه با ايجاد سر و صدا و فرياد، همسايه‌ها را خبر كرده و به اتفاق هم دزد را دستگير مي‌كنند.

پليس 110 نيز از طريق تماس يكي از همسايه‌ها در جريان قرار مي‌گيرد كه بلافاصله موضوع را به نزديك‌ترين واحد گشت انتظامي در محل گزارش مي‌كند و ماموران در محل حاضر مي‌شوند.

با حضور ماموران، فرد دستگير شده بازداشت و براي تحقيقات همراه صاحبخانه و تعدادي از اهالي محل به كلانتري منتقل و در بازجويي مشخص مي‌شود فرد دستگير شده از سارقان سابقه‌دار است كه از منازل شمال‌غرب تهران سرقت مي‌كرده و اكنون مدتي است تحت تعقيب پليس قرار دارد.

متهم در بازجويي زبان به اعتراف گشوده و عنوان كرد با شناسايي خانه‌هاي خالي از سكنه، اموال را سرقت مي‌كرده، اما ظاهرا اين بار اشتباه كرده و صاحبخانه وي را ديده و با همكاري همسايه‌ها دستگير شده است.

در بازرسي از كيسه همراه متهم، تعدادي وسايل و اشياي قيمتي از قبيل گردنبند عقيق، انگشتر و نيز مبلغ 4 ميليون و 90 هزار تومان از وي كشف شد.

متهم و شاكي پرونده براي ادامه تحقيقات به دادسرا منتقل شدند.



[ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:57 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید