به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: بر اثر بمبگذاري نزديكي كليسايي در شهر كادونا در شمال نيجريه، دستكم 20 نفر كشته شدند.

به گزارش روز يكشنبه جام جم آنلاين به نقل از خبرگزاري فرانسه، به گفته مقامات امدادي روز يكشنبه و در جريان عيد پاك دو بمب كه داخل دو اتومبيل در مجاورت كليساي شهر كادونا در شمال نيجريه كار گذاشته شده بودند، به فاصله اندكي از يكديگر منفجر شدند.

بر اثر انفجار اين بمب ها دستكم 20 نفر كشته و بيش از 10 نفر مجروح شده اند اما به گفته شاهدان عيني و پليس تعداد كشته ها به ويژه مجروحان به مراتب بيشتر است.

پس از انفجارها بلافاصله خيابان ها مسدود شده و رستوران ها و فروشگاه ها از بيم حملات بيشتر درهاي خود را بستند.

پليس يك حلقه امنيتي پيرامون محل انفجارها ايجاد كرده و ماموران امداد در حال انتقال كشته ها و مجروحان به بيمارستان هستند.

گروه افراطگراي بوكوحرام در جريان سه سال اخير دست به حملات تروريستي متعددي در نيجريه زده و اين كشور 160 ميليوني آفريقا را با مشكلات فرقه اي مواجه كرده است.

در 20 ژانويه سال جاري در يك رشته حملات در شهر كانو كه گروه بوكو حرام مسئوليت آن را به عهده گرفت بيش از 185 نفر كشته و تعداد زيادي مجروح شده بودند.

همچنين در 25 دسامبر در جريان عيد كريسمس در يك عمليات تروريستي بوكوحرام در آبوجا ، 44 نفر جان باختند.

از سال 2009 تا كنون بر اثر حملات اين گروه افراطگرا در نقاط مختلف نيجريه بيش از 1000 نفر جان خود را از دست دادند.

پيش از اين مقامات امنيتي نيجريه از بيم حملات اين گروه در ايام عيد پاك تدابير امنيتي ويژه اي را اتخاذ كرده و در مورد امكان حملات هشدار داده بودند. مترجم : بهرام افتخاري

 


[ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ] [ 18:51 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید