به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: فرمانده انتظامي استان البرز از كاهش 9 درصدي جرايم به عنف، كشف 4.5 تن انواع مواد مخدر، دستگيري يك جاعل حرفه‌اي و همدستش، دستگيري سارقان آرايشگاه‌هاي زنانه و همچنين دستگيري چهار عضو باند كلاهبرداري از بانك‌ها و پلمب يك كارگاه توليد آبميوه تقلبي خبر داد.

به گزارش جام‌جم، سردار عليرضا اكبرشاهي در جمع خبرنگاران از جرايم به عنف به عنوان جرايم آزار‌دهنده ياد كرد و گفت: در سال 90 پرونده‌هايي در مراكز پليس در ارتباط با جرايم به عنف تشكيل شد كه با تلاش ماموران انتظامي، متهمان اين پرونده‌ها دستگير و روانه زندان شدند.

در همين رابطه امسال شاهد 27 درصد افزايش كشف جرايم به عنف و نيز 9 درصد كاهش وقوع چنين جرايمي بوده‌ايم. فرمانده انتظامي استان البرز افزود: طي 11 ماه گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر 4.5 تن انواع مواد مخدر را در سطح استان از قاچاقچيان كشف و ضبط كردند.

به گفته وي درپي عمليات‌هاي پليسي بيش از 400 نفر قاچاقچي ، 100 نفر حمل‌كننده مواد مخدر، 8000 توزيع‌كننده و 460 نفر نگهدارنده انواع مواد مخدر دستگير شدند. در همين ارتباط 7800 پرونده براي متهمان تشكيل شد.

اكبرشاهي تصريح كرد: 27 باند قاچاقچيان حرفه‌اي نيز متلاشي و از اعضاي آن 69 دستگاه خودروي سبك و سنگين و 2 قبضه سلاح كشف و ضبط شد.

دستگيري جاعل حرفه‌اي

وي موضوع دستگيري يك جاعل حرفه‌اي و همدست او را نيز شرح داد.

فرمانده انتظامي استان البرز گفت: چند روز پيش درپي تماس صاحب يك دفترخانه با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 كرج مبني بر اين‌كه مدارك ارائه شده از سوي فردي كه قصد دارد يك خودروي پژو را به نام شخص ديگري به ثبت برساند، جعلي است، ماموران با حضور در محل، فروشنده را دستگير كردند.

متهم به پليس گفت: در زمينه جعل شناسنامه، كارت پايان خدمت، چك بانكي و مدارك تحصيلي فعاليت دارم. چندي پيش درپي آزادي از زندان، يكي از دوستانم به من پيشنهاد كرد با مدارك جعلي خودروي اقساطي خريده و آن را نقدي به مردم بفروشم.

وي اضافه كرد: همدستم كه كارمند اخراجي يكي از نمايندگي‌هاي فروش خودرو بود، نمايندگي‌ها را معرفي مي‌كرد و من با ارائه مدارك جعلي خودرو‌هاي پژو، سوزوكي و سمند اقساطي مي‌خريدم و بعد با آگهي در روزنامه، خودرو‌ها را با مدارك جعلي به افرادي در كرج ، اروميه ، بوشهر ، اسلامشهر ، پاكدشت و قم مي‌فروختم و به همدستم 1.5ميليون تومان پول مي‌دادم.

درپي اعتراف متهم ، همدست او نيز دستگير شد و در بازجويي به همدستي با مرد جاعل اعتراف كرد.

سردار اكبرشاهي به دستگيري يك مادر و فرزند به اتهام سرقت از آرايشگاه‌هاي زنانه اشاره كرد و گفت: از چندي پيش شكايت‌هايي عليه سارقان اموال مشتريان آرايشگاه‌هاي زنانه مطرح بود كه با جستجوي ويژه پليس، سارقان كه يك زن معتاد و فرزندش بودند، دو روز پيش با تماس يك زن آرايشگر دستگير شدند و اعتراف کردند.

كلاهبرداري يك ميلياردي از بانك‌ها

فرمانده انتظامي استان البرز در رابطه با دستگيري چهار عضو يك باند كلاهبرداري از بانك‌ها نيز خاطرنشان كرد: درپي شكايت نماينده حقوقي يكي از بانك‌هاي دولتي معلوم شد يك مرد با معرفي خود به عنوان صاحب يك كارخانه همراه سه همكارش با ارائه اسناد جعلي به بانك، وام كلاني دريافت كرده و هر چهار نفر ناپديد شده‌اند. با مطرح شدن چند شكايت مشابه ديگر نيز در اين ارتباط و چهره‌نگاري رايانه‌اي از متهمان مشخص شد اين چهار نفر به يك شيوه از شاكيان كلاهبرداري كرده‌اند.

در ادامه تحقيقات، متهمان (هر چهار نفر) چند روز پيش دستگير شدند و در بازجويي اعتراف كردند با جعل مدارك و سند ملكي اعتماد مسوولان بانك‌ها را جلب و به بهانه دريافت وام‌هاي كلان، تاكنون يك ميليارد و 300 ميليون تومان از بانك‌هاي دولتي كلاهبرداري كرده‌اند.

كشف كارگاه توليد آبميوه تقلبي

سردار اكبرشاهي همچنين از پلمب يك كارگاه توليد آبميوه تقلبي در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: چند روز پيش درپي گزارش مردمي مبني بر توليد آبميوه تقلبي در يك كارگاه، ماموران با اعزام به محل فوق يك مرد افغان را كه نگهبان آنجا بود دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

در بررسي محل انواع قوطي، مواد اوليه تقلبي براي تهيه آبميوه، انواع قرص و هولوگرام‌هاي جعلي كشف و ضبط شد.

متهم بازداشت شده اعتراف كرد صاحب اين كارگاه يك مرد ايراني است كه در تهران زندگي مي‌كند و آبميوه‌هاي تقلبي را به كمك همدستانش در سطح شهر‌هاي كرج و تهران مي‌فروشد



[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 14:36 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید