به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

خبرنگار جام‌جم، از مراسم اعدام آنها گزارش داد: ساعت 5:40 بامداد ديروز (سه‌شنبه) مردم مشهد در سوز سرما منتظر اجراي حكم دو مرد شيطان‌صفت بودند.

مردم از محله‌هاي دور و نزديك، خود را به ميدان فردوسي مشهد رسانده و اطراف ميدان جمع شده بودند تا شاهد مجازات كساني باشند كه زندگي 10 دختر و زن جوان را به تباهي كشيده بودند.

با حضور دادستان مشهد و مسوولان اجراي حكم در محل، جمعيت يكپارچه با سر دادن شعار قوه قضاييه، نيروي انتظامي تشكر تشكر خواستار اجراي سريع‌تر حكم بودند.

ساعت 6:30 بود كه يك خودروي ون پليس آژيركشان وارد محوطه اجراي حكم شد. دقايقي بعد ماموران، دو مرد جوان را كه به دست و پايشان دستبند زده شده بود، تحت تدابير شديد امنيتي از خودرو پياده و به سمت طناب‌هاي دار منتقل كردند.مردم با ديدن متهمان فرياد مي‌زدند؛ اين شياطين را زودتر اعدام كنيد.

طناب‌هاي سفيد دار بالاي سر متهمان مي‌رقصيد و مرگ در انتظارشان بود.

در اين هنگام يكي از مسوولان اجراي حكم، به قرائت حكم متهمان پرداخت: «اين دو متهم تبهكار از فروردين سال گذشته تا آذر امسال به اتهام حمله به چند خانه و آزار و اذيت زن يا دختر صاحبخانه و سرقت اموالشان و نيز حمله به سرنشينان دو دستگاه خودرو و آزار و اذيت زنان درون خودرو‌ها تحت تعقيب پليس مشهد بودند كه پس از دستگيري و محاكمه به اعدام در ملأعام محكوم شده‌اند. با تاييد اين حكم و استيذان آن از سوي رئيس قوه قضاييه، زمان اجراي حكم 23 اسفندماه تعيين شد.»

هنوز عقربه‌ها به ساعت هفت نرسيده بود كه با كشيده شدن طناب دار، زندگي مردان تبهكار پايان گرفت.

آغاز حادثه

رسيدگي به پرونده اين افراد 20 فروردين سال گذشته در پي شكايت يك زن مبني بر حمله يك دزد شرور به خانه‌اش و آزار و اذيت دخترش از سوي متهم در دستور كار پليس آگاهي مشهد قرار گرفت.

در تحقيق از اين زن معلوم شد، صبح روز حادثه پس از اين‌كه همسرش به محل كارش رفته، او و دخترش با شنيدن سروصدا از آشپزخانه، از خواب بيدار شده‌اند كه در اين هنگام مردي نقابدار با چاقو به آنها حمله كرده و پس از بستن دست و پاي زن صاحبخانه، دخترش را مقابل ديدگان وي مورد آزار و اذيت قرار داده و پس از سرقت پول و طلاهايشان متواري شده است.

دومين شكايت از مرد شرور

در پي اين شكايت، تحقيقات ويژه پليسي براي دستگيري مرد آزارگر آغاز شد تا اين‌كه 41 روز بعد از اين اتفاق، زن ديگري با حضور در پليس آگاهي، شكايت مشابهي را مطرح و عنوان كرد در دام يك مرد شرور گرفتار شده و پس از آزار و اذيت، اموالش به سرقت رفته است.

در ادامه تحقيقات چند زن ديگر نيز با حضور در مركز پليس، شكايت‌هاي مشابهي مطرح كردند.

زن و مرد جوان در دام دو آزارگر

با افزايش اين شكايت‌ها، تيم‌هاي عملياتي پليس به جستجوهاي شبانه‌روزي خود ادامه دادند، اما موفق به يافتن متهمان نشدند تا اين‌كه 24 آبان امسال زن و مردي با حضور در پليس آگاهي مشهد از دو مرد به اتهام آزار و اذيت و سرقت اموالشان شكايت كردند.

در تحقيق از اين زن و مرد معلوم شد، دو جوان نقابدار مقابل يك باغ خانوادگي به خودروي آنها حمله‌ور شده و پس از شكستن شيشه آن، زن جوان را مقابل ديدگان شوهرش مورد آزار و اذيت قرار داده و پس از سرقت اموال و بستن دست و پاي آنها متواري شده‌اند.

در ادامه شكايت مشابه ديگري نيز توسط زن و مردي در مركز پليس مطرح شد.

با توجه به اين شكايات، عمليات طرح مهار از سوي پليس ادامه يافت تا اين‌كه متهمان در جريان يك اقدام تبهكارانه ديگر كه قصد حمله به يك خانه و آزار و اذيت ساكنان آن را داشتند، شناسايي و دستگير شده و اعتراف كردند.

متهمان پس از اعتراف به 10 فقره آزار و اذيت زنان و سرقت اموال آنها روانه زندان شدند. اين دو فرد شرور پس از محاكمه در دادگاه كيفري استان خراسان رضوي به اعدام در ملأعام محكوم شدند.

آنان سرانجام ديروز به سزاي اعمال سياه خود رسيدند.

 

[ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, ] [ 21:36 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید