به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: رييس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مشكين‌شهر استان اردبيل از كشف يك مجسمه سنگي بدلي ميترا (معروف به الهه خورشيد) از يك قاچاقچي ميراث فرهنگي خبر داد.

به گزارش ايرنا،محرم جعفري روز گذشته در اين باره گفت: اين تنديس سنگي بيش از 150كيلوگرم وزن دارد و از روي مجسمه اصلي به صورت ماهرانه‌اي ساخته شده است.

به گفته وي، داخل اين مجسمه نيز به طرز ماهرانه‌اي از جواهرات بدلي پر شده است، اما شخص كلاهبردار هنگام معامله توسط عوامل انتظامي شهرستان مشكين‌شهر شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مشكين‌شهر نيز در رابطه با دستگيري اين قاچاقچي ميراث فرهنگي گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر خريد و فروش اشياي عتيقه در منطقه، ماموران پليس آگاهي مشكين‌شهر با شناسايي محل رفت و آمد قاچاقچيان توانستند يك كلاهبردار حرفه‌اي را دستگير و در بازرسي از منزل وي، تنديس سنگي ميترا و چند قلم اشياي ديگر را كشف كنند.

سرهنگ رضا اصلاني‌فر افزود: اين مجسمه بدلي به مبلغي بيش از 2 ميليارد ريال معامله شده بود.

بنابراين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي براي دستگيري همدستان فراري او ادامه دارد.



[ سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:57 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید