به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: سرپرست پليس امنيت استان البرز از دستگيري فردي كه با ادعاي ارتباط با ملائكه از مردم كلاهبرداري مي‌كرد، خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرهنگ حبيب‌الله صادقي گفت: در پي مراجعه فردي به پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان البرز و اعلام شكايت مبني بر اين كه يكي از آشنايانش از وي كلاهبرداري كرده است، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: شاكي كه وكيل دادگستري است، حدود هشت سال پيش با فردي از اهالي كرمانشاه آشنا شده و او را به عنوان منشي استخدام كرده و همراه خانواده‌اش به شيراز آورده است.

سرهنگ صادقي يادآور شد: براساس گفته‌هاي شاكي، وي پس از مدتي با جلب اعتماد او و خانواده‌اش با القاي انحرافات فكري و شيطاني و ادعاي اين كه با اجنه و ملائكه در ارتباط است، خود را به عنوان عارف معرفي و از عقايد وي و خانواده‌اش و كساني كه به عنوان مريدانش شناخته مي‌شدند، سوءاستفاده كرده است.

سرپرست پليس اطلاعات و امنيت عمومي ادامه داد: اين فرد شياد به مدت هشت سال خانواده شاكي و تعدادي از مريدانش را به فرمانبرداري از خود واداشته تا حدي كه براي وي همه امكانات زندگي از قبيل مسكن و خودرو فراهم كرده بودند.

صادقي با بيان اين كه شاگردان و مريدان اين فرد شياد كه حدود 70 نفر هستند، تاكنون بيش از چند ميليون تومان پول به حساب متهم واريز كرده‌اند، گفت: با توجه به اعتراضاتي كه اخيرا مريدان وي، شاكي و خانواده‌اش به مرد شياد داشته و تهديد كرده‌اند اگر دست از اقدامات فريبكارانه‌اش برندارد او را به پليس معرفي خواهند كرد، متهم متواري شده است.

سرهنگ صادقي اظهار كرد: با توجه به دلايل و مدارك ارائه شده‌ از سوي شاكي معلوم شد متهم ابتدا به يكي از شهرهاي شمالي متواري و در حال حاضر مدت چهار ماه است همراه خانواده‌اش در كرج مخفي شده است.

سرپرست پليس اطلاعات و امنيت عمومي تصريح كرد: از آنجا كه متهم پس از فرار به كرج مكان مشخصي نداشته و بارها مخفيگاه خود را به علت ترس از دستگيري تغيير داده، تيم ويژه‌اي از ماموران پليس اطلاعات با كنترل بيش از 10نقطه شهر و محل تردد متهم فراري در يك هفته به صورت شبانه‌روزي و بازرسي از چند منزل با هماهنگي مقام قضايي در نقاط مختلف كرج، سرانجام مخفيگاه وي را در منطقه عظيميه كرج شناسايي و وي را دستگير كردند. تحقيقات تکميلي در اين باره ادامه دارد.



[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:18 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید