به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

 همشهری‌آنلاین:
زنی دادخواست مهریه‌ 20 شمش طلا و 350 سکه‌ای خود را به دادگاه خانواده ارائه داد تا بتواند به خواسته‌هایش تحقق بخشد.

فارس نوشت: زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک)، دادخواست مهریه خود را به قاضی فریبرز مردانی رئیس شعبه 271 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

مهریه زن؛ 20 شمش و 350 سکه طلا

این زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه حدود 5 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم از نظر مالی وضع مناسبی دارد بنابراین می‌تواند مهریه‌ام را به آسانی بپردازد.

وی با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، گفت: مهریه‌ام 20 شمش طلا و 350 سکه بهار آزادی است که شوهرم باید بدون وقفه آن را بپردازد و بهانه‌ای نیاورد.

شوهرم املاک زیادی دارد

زن بار دیگر در حضور قاضی مردانی با بیان اینکه شوهرم املاک بسیاری دارد و اگر برخی از آنها را بفروشد، می‌تواند مهریه‌ام را تهیه کند، عنوان کرد: طی 5 سال زندگی مشترک من و شوهرم یک بار هم با یکدیگر دعوا نکردیم، در واقع ما با هم تفاهم داریم.

وی با اشاره به اینکه قصد جدایی نداشته و تنها مهریه‌ام را می‌خواهم، گفت: برای خرج کردن مهریه‌ام تصمیماتی گرفته‌ام و شوهرم باید آن را بپردازد وگرنه برنامه‌ریزی‌‌ام به هم می‌خورد.

همسرم نباید به دادگاه خانواده می‌آمد

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه همسرم نباید به دادگاه می‌آمد، اظهار داشت: می‌دانم که می‌توانم مهریه همسرم را بپردازم و این وظیفه‌ام است ولی از همسرم چنین توقعی نداشتم و او با ارائه دادخواستش طرز تفکرم را نسبت به خود تغییر داد.

وی در خصوص نحوه آشنایی خود با همسرش افزود: پدر‌انمان با یکدیگر همکار بودند که به مرور زمان و رفت‌ و آمد بسیار، با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردیم.

نمی‌دانم از عهده پرداخت مهریه‌ همسرم برمی‌آیم یا نه

مرد در انتها بیان کرد: مهریه‌ همسرم را می‌پردازم ولی نمی‌دانم که از عهده پرداخت کامل آن برمی‌آیم یا خیر؛ بنابراین می‌خواهم او مرا درک کرده و خودخواه نباشد و چنانچه نتوانستم مهریه‌اش را پرداخت کنم، دوباره درخواست ندهد.

قاضی مردانی رئیس شعبه 271 مجتمع قضایی خانواده 2 (ونک)، بعد از شنیدن اظهارات طرفین و ارائه مدارک موجود در خصوص اموال مرد، او را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد.



[ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:42 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید