به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: زني كه در پي اختلاف با شوهرش او را كشته و جسدش را سوزانده بود، قصد فرار از كشور را داشت كه از سوي ماموران انتظامي استان قزوين در شهر آستارا دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، رسيدگي به اين پرونده روزهاي پاياني دي امسال با شكايت زن ميانسالي مبني بر گم‌شدن شوهرش در دستور كار كارآگاهان جنايي اداره آگاهي استان قزوين قرار گرفت.

در تحقيق از اين زن معلوم شد، شوهرش با خودروي شخصي از خانه بيرون رفته و ديگر بازنگشته است.

در پي اين شكايت، جستجو براي يافتن مرد گمشده آغاز شد تا اين كه يك روز بعد خودروي مرد گمشده در يكي از محله‌هاي جنوب شهر، بدون سرنشين پيدا و به پاركينگ پليس انتقال يافت.

كشف جسد مرد گمشده

چند روز بعد از كشف خودروي مرد گمشده، ماموران جسد سوخته مردي را در حومه شهر پيدا و به پزشكي قانوني منتقل كردند.

ماموران كه احتمال مي‌دادند جسد متعلق به مرد گمشده باشد، از همسر او خواستند با حضور در پزشكي قانوني، آن را شناسايي كند.

به اين ترتيب هويت جسد تاييد و تحقيقات ويژه براي رازگشايي از اين جنايت مرموز آغاز شد.

فرار مرموز همسر مقتول

در حالي كه تحقيقات در اين باره ادامه داشت، ماموران اطلاع يافتند همسر مقتول به طرز مرموزي خانه‌اش را ترك كرده و حتي فرزندانش نيز از او خبري ندارند.

به اين ترتيب اين فرضيه پليسي كه اين زن در قتل شوهرش نقش داشته، قوت گرفت و او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

دستگيري در نقطه صفر مرزي

در ادامه جستجو‌ها ماموران اطلاع يافتند، همسر مقتول به آستارا رفته و قصد دارد از كشور خارج شود.

از اين رو ماموران عازم آستارا شده و اين زن را در خانه ويلايي‌اش دستگير كردند.

متهم با انتقال به پليس آگاهي قزوين در بازجويي‌هاي مقدماتي ادعا كرد در مرگ شوهرش نقش نداشته تا اين كه در ادامه تحقيقات سرانجام راز اين جنايت هولناك را فاش كرد.

اعتراف به جنايتي هولناك

زن متهم در اظهاراتش گفت: چندي پيش اختلاف‌هاي من و شوهرم شروع شد، اما موضوع را با فرزندانمان در ميان نگذاشتم. با شدت گرفتن اختلاف‌ها تصميم به قتل شوهرم گرفتم. عصر روز حادثه با نوشيدني مسموم او را بي هوش كردم و سپس شير اجاق گاز را بازگذاشته و از خانه بيرون رفتم.

وي اضافه كرد: ساعاتي بعد به خانه بازگشتم و جسدش را در صندوق عقب خودروي شخصي‌مان گذاشته و به حومه شهر بردم و با بنزين سوزاندم. خودرو را نيز در جنوب شهر رها كردم.

زن متهم به قتل يادآور شد: پس از چند هفته وقتي متوجه شدم ماموران ردي از قاتل پيدا نكرده‌اند، تصميم به فرار گرفتم بنابراين با برداشتن اسناد و مدارك خانه، خودرو و پول به آستارا رفتم تا از كشور خارج شوم.

بنا بر اين گزارش، متهم با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از زن متهم به قتل ادامه دارد.

 


[ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:27 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید