به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: معاون مبارزه با جرايم خاص پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري جيب بر حرفه اي داخل مترو با ده ها فقره سرقت و جيب بري خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، در پي وقوع سرقت هاي متعدد جيب بري در ايستگاه هاي مترو سطح شهر تهران، بويژه در ايستگاه هاي مترو امام خميني (ره)، 15 خرداد، صادقيه و دردشت ، موضوع جهت شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با آغاز تحقيقات از مالباختگان، کارآگاهان اداره هفدهم با همکاري ماموران پليس مترو ، مراقبت بيشتر از ايستگاه هاي آلوده و محل وقوع سرقت ها را در دستور کار قرار دادند.

با چهره نگاري هاي انجام شده و بررسي بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار در زمينه جيب بري، تصوير يکي از متهمان سابقه دار به هويت «جابر.الف» (47 ساله ) که طي سال هاي گذشته چندين بار (سه فقره) به اتهام جيب بري دستگير و روانه زندان شده بود، شناسايي شد.

با شناسايي هويت «جابر.الف»، کارآگاهان اداره هفدهم با بهره گيري از اطلاعات موجود در سوابق متهم، به محل سکونت وي در جنوب تهران مراجعه اما در تحقيقات اطلاع پيدا کردند که جابر از سه سال پيش و پس از آزادي از زندان مجددا به مصرف موادمخدر اعتياد پيدا کرده و به همين علت از سوي اعضاي خانواده طرد گرديده و در حال حاضر نيز هيچ اطلاعات دقيق در خصوص وي از سوي خانواده اش وجود ندارد.

دستگيري متهم در ايستگاه مترو

با تجميع اطلاعات و شناسايي متهم از سوي تعدادي از مالباختگان که در زمان سرقت، متهم را در ايستگاه ها و يا داخل قطارهاي مترو به خاطر داشتند ، تصوير متهم در اختيار تمامي واحدهاي پليس مترو قرار گرفت و سرانجام «جابر.الف» سوم بهمن ماه سال جاري از سوي مأموران پليس مترو مستقر در ايستگاه 15 خرداد مورد شناسايي قرار گرفت که در بازرسي از متهم تعداد چهار دستگاه گوشي تلفن همراه به همراه تعدادي اسناد و مدارک شناسايي متعلق به افراد غير کشف شد.

با دستگيري «جابر.الف»، وي به دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه 4 تهران و جهت انجام تحقيقات تخصصي در اختيار اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت که پس از انتقال به اداره هفدهم، به دهها فقره سرقت و «جيب بري» در ايستگاه هاي مترو سطح شهر تهران اعتراف و انگيزه خود را نيز «تأمين هزينه خريد مواد مخدر» عنوان کرد.

متهم که اعتياد بسيار شديدي به مصرف موادمخدر از نوع ترياک دارد، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت:«پس از گذشت مدتي که از زندان آزاد شده بودم، مجددا شروع به مصرف مواد مخدر کردم که اينبار با اعتراض شديد خانواده روبرو شدم. هر روز و براي تأمين هزينه مواد به عنوان مسافر در ايستگاه هاي مترو و با استفاده از شلوغي برخي ايستگاه ها که در بيشتر از ساعات روز شلوغ هستند، اقدام به سرقت و جيب بري از افراد کرده تا بتوانم هزينه مواد مخد را تأمين نمايم».

معاون مبارزه با جرايم خاص پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به ساعت ارتکاب سرقت از سوي متهم، گفت: «متهم با استفاده از زمان شلوغي ايستگاه هاي مترو در ابتداي روز (ساعت 7 الي 9 بامداد) و همچنين در زمان تردد مسافران مترو در ساعت هاي پاياني روز (از ساعت 17 الي 20) اقدام به سرقت کرده است که در طول تحقيقات به ده ها فقره سرقت در ايستگاه هاي مختلف مترو و همچنين داخل قطارهاي مترو اعتراف کرده است».

سرهنگ کارآگاه مهدي قزلباش با اعلام دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم از سوي بازپرس پرونده، گفت: با توجه به وقوع سرقت هاي متعدد مشابه در سطح ايستگاه هاي مترو و احتمال افزايش ديگر جرايم از سوي متهم، دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم از سوي بازپرس پرونده صادر شده است.

وي از کليه مالباختگان و شکاتي که موفق به شناسايي متهم شده اند، خواست تا جهت طرح شکايت خود به اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

معاون مبارزه با جرايم خاص پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: کليه شهرونداني که از ديگر اقدامات مجرمانه متهم اطلاعاتي در اختيار دارند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055391 در اختيار اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.



[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:37 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید