به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: سارقان هميشه در كمين هستند و از كوچك‌ترين فرصتي براي رسيدن به اهدافشان استفاده مي‌كنند. از اين رو خود شهروندان بايد با احتياط نقشه‌هاي آنها را خنثي كنند.

اين بار غفلت‌هاي پي‌درپي صاحبان چند آرايشگاه زنانه در استان البرز سبب شد زني جوان به همراه كودك شش ساله‌اش موفق شود به آنها دستبرد بزند.

ماموران در پي مراجعه تعدادي از صاحبان آرايشگاه‌هاي زنانه به پليس و اعلام شكايت مبني بر اين‌كه زني با فرزند شش ساله‌اش به محل كسب آنها مراجعه و با طرح سوال‌هاي مختلف و منحرف كردن ذهن آنها با كمك فرزند اقدام به سرقت كيف مشتريان مي‌كند، در جريان قرار گرفتند و تحقيقاتشان را براي شناسايي و دستگيري او آغاز كردند.

ماموران با انجام تحقيقات گسترده و مراجعه به بانك اطلاعاتي سارقان هيچ گونه سوابقي از متهم دريافت نكردند، بنابراين با چهره‌نگاري از او، چهره فرضي اين زن را در اختيار واحدهاي گشتي و آرايشگاه‌ها قرار دادند.

پس از چند روز مراقبت و انجام گشتزني‌هاي نامحسوس در مناطقي كه احتمال داده مي‌شد ردي از سارق پيدا شود در نهايت سارق مورد نظر به همراه فرزندش در حالي كه قصد سرقت از يكي از آرايشگاه‌هاي واقع در شاهين ويلاي كرج را داشت دستگير شد و به جرم خود اعتراف كرد و گفت: «من به مواد مخدر اعتياد داشتم و از طرفي بيكار بودم و منبع درآمدي نداشتم براي همين چاره‌اي نداشتم جز اين‌كه از راه سرقت بتوانم مواد مصرفي‌ام را تامين كنم.»

پرونده اين زن اكنون در اختيار مرجع قضايي قرار گرفته است و تحقيقات از او ادامه دارد.



[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:36 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید