به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: اعضاي يك باند مسلح كه با ساخت تابوتي با نقوش هخامنشيان و قرار دادن يك مجسمه قيراندود به عنوان جسد موميايي درون آن، قصد كلاهبرداري ميلياردي داشتند، از سوي ماموران پليس آگاهي استان اصفهان دستگير شدند.

به گزارش «جام‌جم»، رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور كار ماموران قرار گرفت كه چند گزارش مردمي درباره فعاليت قاچاقچيان اشياي عتيقه در پليس آگاهي كاشان در استان اصفهان مطرح و تحقيق در اين زمينه آغاز شد.

بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد، اعضاي يك باند قصد دارند يك معامله بزرگ عتيقه را كه ارزش ميلياردي دارد انجام دهند.

سرهنگ صفايي، فرمانده انتظامي كاشان در اين باره گفت: پس از دريافت اين گزارش‌ها، چند تيم اطلاعاتي و عملياتي تحقيق در اين زمينه را آغاز كردند.

وي افزود: با جمع‌بندي اطلاعات و شناسايي محل قرار قاچاقچيان، موضوع به مقام قضايي گزارش و با محاصره محل، معلوم شد اين افراد مسلح هستند و احتمال درگيري وجود دارد.

صفايي خاطرنشان كرد: پس از محاصره كامل محل، ماموران وارد مخفيگاه اعضاي باند شده و متهمان را كه قصد فرار داشتند، دستگير كردند.

فرمانده انتظامي كاشان تصريح كرد: از قاچاقچيان اشياي عتيقه يك دستگاه خودروي وانت نيسان كشف شد كه درون آن تابوتي چوبي كه نقش هخامنشيان روي آن كنده‌كاري شده بود، قرار داشت و داخل تابوت نيز يك مجسمه قيراندود با شمشيري در دستش كه شبيه اجساد موميايي ساخته شده بود و چندين اشياي عتيقه ديگر كشف شد.

با تحويل اقلام كشف شده به كارشناسان ميراث فرهنگي، آنها عنوان كردند، در ايران هيچ‌گاه جسد موميايي وجود نداشته و تمامي اقلام كشف شده تقلبي است.

كلاهبرداران حرفه‌اي

رييس پليس كاشان افزود: در تحقيق از متهمان معلوم شد، آنها از افراد شيادي هستند كه در زمينه خريد و فروش اشياي عتيقه تقلبي فعاليت مي‌كنند و با تبليغات گسترده و ساخت داستان‌هاي واهي مبني بر يافتن تابوت و جسد موميايي مربوط به دوران هخامنشي در غرب كشور قصد كلاهبرداري ميلياردي داشته‌اند.

در پي اين اعترافات، متهمان با صدور قرار قانوني تحويل پليس آگاهي شدند تا در زمينه ديگر جرايم ارتكابي آنها تحقيق شود.

طي چند سال گذشته نيز برخي افراد شياد و سودجو با ساخت تابوت يا اجساد قيراندود ادعا مي‌كردند اين اجساد را در جريان كاوش‌هاي پنهاني كشف كرده‌اند به طوري كه چند سال پيش نيز چند كلاهبردار حرفه‌اي با ساخت تابوتي با نقوش هخامنشي‌ها در يكي از شهرهاي مرزي پاكستان با ايران، ادعا مي‌كردند جسد موميايي درون تابوت «رودگونه» دختر كورش است كه آنها در يك قدمي فروش چند ميليارد توماني اين تابوت جسد قيراندود شده، دستگير و روانه زندان شدند.



[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:18 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید