به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: فردي كه با ضربات چاقو همسر سابق خواهرش را به قتل رسانده بود توسط خانواده مقتول در بهشت زهرا دستگير شد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس، ماموران كلانتري 160 خزانه 27 بهمن ماه سال 90، از طريق اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110در جريان يک فقره درگيري در خيابان رجايي ـ ميدان بهشت قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري در محل و انجام بررسي هاي مقدماتي مشخص شد که فردي به هويت عباس . م (35 ساله) بر اثر ضربات چاقو در درگيري ، مجروح و پس از انتقال به بيمارستان هفتم تير فوت کرده است.

با تشکيل پرونده و به دستور رسولي ، بازپرس شعبه پنجم ويژه قتل دادسراي امور جنايي، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقيقات کارآگاهان اداره دهم نشان داد که مقتول در حدود 5 سال پيش ، از همسر خود متارکه نموده و در شب حادثه با برادر زن سابقش به هويت "حسين . س" ( 38 ساله ) درگير شده که در زمان درگيري حسين با استفاده از چاقوي ضرباتي را به وي وارد و از محل متواري شده است.

 برابر نظريه پزشکي قانوني نيز "اصابت جسم تيز به ناحيه سينه و پشت بدن و خونريزي شديد حال از آن " علت مرگ عنوان شد .

دستگيري قاتل در بهشت زهرا

چهارم اسفندماه سال جاري ، با گذشت هفت روز از مرگ عباس و در شرايطي که اعضاي خانواده وي براي انجام مراسم هفتم به بهشت زهرا رفته بودند ، مأموران کلانتري 205 شهيد مصطفي خميني از طريق اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي در جريان يک فقره درگيري در بهشت زهرا قرار گرفتند.

با حضور مأموران ، اعضاي يک خانواده در حاليکه با جواني در حال درگيري بودند ضمن درخواست کمک از مأموران کلانتري عنوان داشتند که اين جوان قاتل يکي از اعضاي خانواده آنها مي‌باشد که از زمان قتل متواري شده است.

با توجه به اظهارات اعضاي اين خانواده ، مأموران "حسين . س" را دستگير و جهت بررسي موضوع به کلانتري انتقال دادند.

در ادامه بررسي ها و پس از انتقال حسين به کلانتري 205، مأموران با پليس آگاهي تماس گرفته و موضوع را از طريق اداره دهم ويژه قتل پيگير شدند که موضوع از سوي اداره دهم تأييد و بلافاصله تيمي از اين اداره جهت انتقال متهم اعزام شد .

اعترافات متهم

با انتقال "حسين . س" به اداره دهم ، وي در همان مراحل اوليه تحقيقات به ارتکاب جنايت اعتراف و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : از حدود 5 سال پيش عباس و خواهرم به علت اختلافاتي که با يکديگر داشتند از يکديگر متارکه کرده اما با اين وجود ، عباس با تماس هاي خود براي من و اعضاي خانواده ام ايجاد مزاحمت مي کرد تا اينکه در شب حادثه تصميم گرفتم تا براي صحبت کردن با عباس به درب منزل آنها مراجعه کنم.

متهم در ادامه اظهارات خود و در خصوص زمان ارتکاب جنايت نيز به کارآگاهان گفت: شب حادثه براي صحبت کردن به درب منزل عباس و خانواده اش در ميدان بهشت رفته بودم .

در حال صحبت کردن با پدر عباس ( مقتول ) بودم که ناگهان او از درب خانه بيرون آمد و ميان ما دو نفر درگيري شديدي ايجاد شد ؛ حتي عباس با چوبي که در اختيار داشت چندين ضربه به من وارد کرد و من نيز در يک لحظه با چاقويي که به همراه خود داشتم ، دو ضربه به او زده و از محل متواري شدم.

متهم در خصوص زمان دستگيري و علت حضور خود در بهشت زهرا نيز به کارآگاهان گفت: " پس از اطلاع از مرگ عباس ، از خانه متواري شده بودم تا اينکه در چهارم اسفندماه به بهشت زهرا رفته بودم که ناگهان در نزديکي ايستگاه مترو بهشت زهرا ، اعضاي خانواده عباس مرا ديده و با من درگير شدند که پس از دقايقي مأموران کلانتري در محل حاضر و مرا دستگير کردند .

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت : " با توجه به اعترافات صريح متهم به ارتکاب جنايت ، متهم به دستور رسولي و جهت انجام تحقيقات تکميلي ، با قرار بازداشت موقت ، در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است ".

 


[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:22 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید