به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: سرهنگ عليرضا محرابي از دستگيري 12 نفر از اراذل و اوباش سطح دو تهران در طرح امنيت محله محور خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ صبح امروز از اجراي طرح امنيت محله محور در شهر تهران و دستگيري 12 نفر از اراذل و اوباش در اين خصوص خبر داد.

وي گفت: در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و همچنين درخواست شهروندان مبني بر برخورد با اراذل و اوباش، ماموران پايگاه هفتم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ اقدام به شناسايي و دستگيري 12 نفر از اراذل و اوباش سطح دو در مناطق جنوبي و مرکزي شهر تهران کردند.

سرهنگ محرابي افزود: در اين طرح که از بامداد روز گذشته به اجرا درآمد ماموران اين يگان با همکاري ماموران يگان امداد تهران بزرگ پس از هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضايي به محل اختفاي اراذل و اوباش اعزام و موفق به دستگيري اين افراد شدند.

وي اضافه كرد: در اين طرح 12 نفر از اراذل و اوباش شناسايي و دستگير شدند.

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ با اشاره با اجراي مستمر طرح امنيت محله محور در روزهاي آتي افزود: طرح امنيت محله محور براي افزايش ضريب امنيت و آرامش شهروندان به اجرا درآمده است و شهروندان در صورت مشاهده اعمال مجرمانه مراتب را به پليس اطلاع دهند.

 


[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:13 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید