به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: فردي كه پس از باطل كردن شناسنامه خود و برخي بستگانش، اسناد دولتي جعل مي‌كرد، از سوي ماموران پليس آگاهي اصفهان دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، از چندي پيش ماموران پليس آگاهي استان اصفهان با دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني بر جعل كارت‌هاي پايان خدمت و اسناد دولتي، موضوع را در دستور كار قرار‌دادند.

ماموران با بررسي در اين ارتباط متوجه شدند يك جاعل حرفه‌اي با شناسايي كساني كه درصدد دريافت كارت پايان خدمت هستند، با دريافت مبالغ گزاف برايشان كارت پايان خدمت صادر مي‌كند و مدعي مي‌شود اين كارت‌ها داراي اصالت بوده و مي‌تواند براي اثبات، تضمين و سپرده ارائه كند.

سرهنگ حسين‌زاده، رييس پليس آگاهي استان اصفهان در اين باره گفت: با جمع‌بندي اطلاعات و گزارش موضوع به مقام قضايي، تيم‌هاي اطلاعاتي پليس آگاهي با سرنخ‌هايي كه در اين ارتباط به دست آوردند، مخفيگاه فرد جاعل را در يكي از محله‌هاي اصفهان شناسايي و او را دستگير كردند. در بازرسي از مخفيگاه متهم چندين دستگاه رايانه و اسكنرهاي پيشرفته همراه انواع مهرهاي سازمان و نهادهاي مختلف كشف و ضبط شد.

سرهنگ حسين‌زاده افزود: با انتقال متهم به پليس آگاهي اصفهان و بررسي سوابق وي، معلوم شد متهم پيش از اين چندين بار به اتهام جعل و كلاهبرداري دستگير و زنداني شده است. اين در حالي است كه از چند ماه پيش نام وي در اداره ثبت احوال در ليست افراد فوت شده قرار گرفته است.

به دنبال اين ماجرا، متهم كه با اسناد و مدارك جمع‌آوري شده از سوي پليس روبه‌رو شده بود، در اعترافاتش گفت: پس از كلاهبرداري‌هاي گسترده، چون تحت تعقيب پليس و مراجع قضايي بودم، براي خودم گواهي فوت جعلي صادر كردم.

وي افزود: با جعل اسناد پزشكي و‌ آزمايشگاهي براي چندين نفر نيز كارت معافيت سربازي گرفته‌ام.

متهم گفت: در آخرين مرحله نيز با جعل گواهي فوت براي تعدادي از بستگانم كه خود را بيمه عمر كرده بودند، قصد دريافت پول از شركت‌هاي بيمه را داشتم كه با مشكوك شدن ماموران از محل متواري شدم و به همين اتهام نيز تحت تعقيب قرار داشتم.

سرهنگ حسين‌زاده با بيان اين‌كه تحقيق درباره ديگر جرايم متهم ادامه دارد، يادآور شد: افرادي كه متهم با اسناد جعلي براي آنها كارت پايان خدمت گرفته بود، شناسايي و به اتهام استفاده از سند مجعول دستگير شده‌اند.

رييس پليس آگاهي اصفهان با هشدار به مردم گفت: جعل و استفاده از اسناد جعلي، مجازات‌هاي قانوني به دنبال دارد، ولي متاسفانه برخي مردم به افراد جاعل اعتماد و مدارك جعلي تهيه مي‌كنند كه اين نوع مدارك براي آنها مشكلاتي را ايجاد مي‌كند.



[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:12 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید