به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
اميرآبادي، پولادي، حسيني و كياني‌مقدم
اعلام اسامي چهار فوتباليست خاطي
جام جم آنلاين: نشست کميسيون بدوي رسيدگي به تخلفات دوپينگ در حالي تشکيل جلسه داد که پرونده سه بازيکن ليگ برتري و يک بازيکن ليگ دسته اول مورد بررسي قرار گرفت.

به دليل عدم درخواست استيناف از سوي بازيکنان و بر اساس قوانين، اسامي بازيکناني که به اخطار کتبي بدون گذراندن دوره محروميت محکوم شدند، به شرح زير اعلام مي شود:

لازم به ذکر است اين بازيکنان به دليل اينکه فاقد سابقه قبلي محکوميت تخلف از قوانين مبارزه با دوپينگ هستند و از ماده ممنوعه ميتل هگزان آمين استفاده کردند ، شامل تخفيف شده و به اخطار کتبي بدون گذراندن دوره محروميت محکوم شدند.

1- مهدي امير آبادي - باشگاه استقلال تهران

2- سيدميثم حسيني - باشگاه استقلال تهران

3- مهرداد پولادي (اين بازيکن در حال حاضر در باشگاه پيروزي بازي مي کند. اما زماني که تست کنترل دوپينگ از وي گرفته شده ، در تيم مس کرمان حضور داشت.)

4- حسين کياني مقدم - باشگاه شهرداري اراک

لازم به ذکر است، کميسيون بدوي رسيدگي به تخلفات دوپينگ اعلام کرد طبق مفاد ماده 82 آئين نامه ملي مبارزه با دوپينگ، اين توبيخ به منزله يکبار تخلف است و در صورت تکرار از سوي بازيکن در مراحل رسيدگي بعدي از نظر ملاک تصميم گيري با تشديد مجازات مد نظر قرار خواهد گرفت.

در پايان لازم به به ياد آوري دوباره است راي صاده شده برابر با مواد 90 تا 96 آئين نامه ملي مبارزه با دوپينگ ايران از امروز ، اول اسفند تا سوم اسفند ماه قابل اعتراض در کميسيون استيناف آراء دوپينگ فدراسيون فوتبال خواهد بود. (ايسنا)

 


[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:0 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید