به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی قوه قضائیه، دانشگاه علوم قضایی برای سال تحصیلی آینده از بین فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی تعداد محدودی دانشجو در مقطع کارشناسی رشته علوم قضایی (حقوق) پذیرش می کند.

متقاضیان برای آشنایی با شرایط ثبت نام و تکمیل فرم درخواست، می توانند تا تاریخ 30 بهمن امسال به سایت www.fjs.as.ir مراجعه کنند.

[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:26 ] [ محمد حاجی حسین ]

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: رویکرد قوه برای پیشگیری از وقوع جرم رویکردی تلفیقی است.

خبرگزاری فارس:
ایجاد رویکرد تلفیقی برای پیشگیری از وقوع جرم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه معاون رئیس قوه قضاییه در پنجمین کارگاه علمی- کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی که با حضور مسئولان قضایی، امنیتی، انتظامی و اجرایی چهار استان کشور برگزار شد، گفت: جرم به رفتاری تعبیر می‌شود که به واسطه فعل یا ترک فعلی، با مبانی ارزشی، هنجارها، اعتقادات و قوانین مغایر بوده و مستوجب مجازات و تعقیب کیفری شود.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:34 ] [ محمد حاجی حسین ]

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام خبر آغاز ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد این دانشگاه از روز چهارشنبه هفته جاری اعلام کرد که مبلغ خرید کارت اعتباری آزمون 33 هزار تومان است.

عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اضافه کرد: داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 91دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه 5 بهمن ماه با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org می توانند در این دوره از پذیرش شرکت کنند.

وی با بیان اینکه فرایند ثبت نام تا 15 بهمن ماه ادامه دارد، گفت: خرید کارت اعتباری تنها به صورت اینترنتی انجام می شود. داوطلبان می توانند از سامانه مذکور فایل پی. دی. اف دفترچه راهنما را دانلود کنند. همچنین خرید رمزعبور و کارت اعتباری ثبت نام از طریق کارتهای عضو شتاب یا دستگاههای خودپرداز از روز چهارشنبه امکانپذیر می شود.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، هزینه خرید کارت اعتباری با آزمون 33 هزار تومان و هزینه خرید کارت اعتباری بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه 10 هزار تومان اعلام شده است.

[ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:31 ] [ محمد حاجی حسین ]

هيات عمومي ديوان عدالت اداري با رفع يك مورد تعارض آرا، اعلام كرد بازنشستگي در دستگاه‌هاي دولتي منوط به داشتن حداقل ۴۵ سال سن براي مستخدمان زن و ۵۰ سال براي مستخدمان مرد خواهد بود در غير اين صورت بر اساس مقررات مربوط سنوات خدمت، آنان بازخريد مي‎شوند.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن راي شماره ۳۶۱ هيات عمومي ديوان عدالت اداري در اين زمينه به شرح زير است؛ « اولا تعارض در مدلول آراي مذكور در گردش كار محرز است.

ثانيا به موجب تبصره۲ ماده يك قانون نحوه تعديل نيروي انساني دستگاه‌هاي دولتي مصوب ۲۷/۱۰/۱۳۶۶، بازنشستگي براساس تبصره يك ماده ۷۴ قانون استخدام كشوري مصوب ۲۷/۳/۱۳۶۵ و مقررات خاص دستگاه‌هاي دولتي منوط به داشتن حداقل ۴۵ سال سن براي مستخدمان زن و ۵۰ سال براي مستخدمان مرد خواهد بود و در غير اين صورت بر اساس مقررات مربوط سنوات خدمت آنان بازخريد مي‎شود. نظر به اين كه شكات پرونده‎هاي موضـوع تعارض بيـش از ۲۰ سال سابقه خدمت داشته‎اند، ليكن سن آنان كمتـر از ۵۰ سال بوده است، بنابراين واجد شرايط بازنشـستگي مطابق قانون صدرالذكر نبوده‎اند و با توجه به مراتب راي شعبه دوازدهم ديوان عدالت اداري به شماره دادنامه ۱۴۸۰-۱۰/۹/۱۳۸۸ كه بر رد شكايت صادر شده است در حدي كه متضمن اين معني است صحيح و موافق مقررات تشخيص داده مي‎شود. اين راي به استناد بند۲ ماده ۱۹ و ماده ۴۳ قانون ديوان عدالت اداري براي شعب ديوان و ساير مراجع اداري مربوط در موارد مشابه لازم ‎الاتباع است.»

[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 11:7 ] [ محمد حاجی حسین ]
صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 ... 28 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید